Gwiazdy mówią "Prawo Przyciągania" jest inspirujące!



Pytanie czytelnika: „jestem tak wdzięczny, że znalazłem tę witrynę / twoją książkę. Po prostu czytałem manifestację miłości i zacząłem jako pierwszą rzecz, przyciągać swoja drugą połówkę. Jutro mam zamiar intensywnie rozpocząć proces wizualizacji tego faceta w moim życiu. Problem polega na tym, że jest przyjacielem i chociaż mówi do mnie miło i jest przyjazny, nie musi jeszcze się ze mną wiązać. Niedawno dowiedziałem się, że on (ma 31 lat) może spotykać się z 23-letnią dziewczyną, która nadal mieszka w domu z rodzicami. Znam tę dziewczynę i nigdy bym nie chciał przekłamać ich relacji, ale mam takie silne uczucia. Po prostu chcę żeby zaczął się mi podobać. Ja również cierpię z powodu lęku i depresji, co czyni negatywne uczucia jeszcze bardziej obfite. Czy masz jakieś wskazówki dla mnie? Naprawdę chcę dostać tego faceta w ciągu najbliższych 6 tygodni. Doceniam każdą pomoc, jaką mogę uzyskać.”

Tak więc ludzie na prawdziwej drodze duchowej muszą nauczyć się być ostrożnym wobec konsekwencji niezdyscyplinowanego umysłu, ponieważ myśli, pragnienia i impulsy mogą powodować karmiczne splątanie. Aby dążyć do dalszego wyzwolenia i oświecenia, nauki jogi pomagają wszystkim szkolić i dyscyplinować nasze umysły i ciała, aby zwiększyć element trzeźwości umysłu, więc elementy rajów i stanów emocjonalnych nie powodują już wykolejenia nas samych.

Sekret "jest po prostu prawem przyciągania". Zasadniczo prawo przyciągania mówi, że cokolwiek zajmuje twoje myśli, to w końcu dojdzie to do życia i zamanifestuje się w twoim życiu. Jeśli więc myślisz o wszystkich rzeczach, których nie potrzebujesz w swoim życiu, otrzymasz tylko te rzeczy, których nie chcesz. Natomiast, jeśli wyobrażacie sobie tylko to, czego chcesz w swoim życiu, dostaniesz wszystko, co chcesz w życiu.

Ci, którzy podążają za tym ruchem, zaprzeczają sobie, kiedy mówią choremu, który ma umrzeć: „nie przestawaj poszukiwać leczenia”.

W przeciwnym razie, czy ich pojęcie oznacza, że ​​należy przestać poszukiwać leczenia, a szpitale powinny zostać zamknięte?

A szkoły medyczne powinny zostać przekształcone w centra medytacji, gdzie ludzie mogą odpocząć i rozwinąć życzeniowe myślenie i marzenia, lub co nazywają pozytywnym myśleniem - i tak dalej i tak dalej we wszystkich innych dziedzinach?

Staje się zatem jasne, że ten ruch jest sprzeczny ze zdrowym rozsądkiem i sprzeczny z tym, co jest widoczne z rzeczywistego doświadczenia życiowego. Na podstawie takiego pomysłu ludzie nie mogą budować dobrego życia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Prawo przyciągania" - Michael J. Losier

Grupa Prawa Przyciągania

Pozew o miłość i prawo przyciągania