Pozew o miłość i prawo przyciągania



Wprowadzając codzienne pozytywne praktyki w naszym życiu, będziemy zmieniać i podnosić nasze drgania energetyczne tak, abyśmy mogli manifestować się z miejsca spokojnego, natchnionego działania dającego szybsze wyniki. Jeśli będziesz mieć nawyk używania narzędzi, które wstawią do twojego umysłu pozytywne emocje i pozytywne myśli, będziesz gotowy do uzyskania dobrych doświadczeń i wyników!

Zacznij od zwrócenia uwagi na to, na czym się skupiasz. Czy zwracasz uwagę na to, co się dzieje, czy co się stało? Kiedy pracujesz nad manifestowaniem swoich marzeń, pojawiają się przeszkody i wyzwania, ale kiedy skoncentrujesz się na tym, co jest dobre, staniesz się niewiarogodnym rozwiązaniem problemu, który buduje zaufanie i szybko podnosi energiczne wibracje. Szybciej będziesz się poruszać i rozwiązywać przeszkody.

Tak, znam to zdanie ktoś powiedział, choć nie wiem jak to ma zastosowanie w tej sytuacji. Ja jestem źródłem i chciałbyś, żebym się rozwinął? Nie mam żadnego źródła. Psychologia dzisiaj stanowi przedmiot wielu artykułów oraz dyskusji. Nie zatrudniają mnie ani nie płacą mi w zasadzie nie wiadomo jak wielkich pieniędzy, za to co robię. Nie jestem źródłem tych informacji. Ponoszę pełną odpowiedzialność za treść i słowa, których używam.

Aby otrzymywać Twoje upragnione rzeczy i manifestować swoje marzenia, musisz wejść w stan poczucia wdzięczności, że pojawiły się już w Twojej rzeczywistości. Może to wydawać się szalone, może nawet trochę bardziej niż szalone jeśli nie jesteś przyzwyczajony do tego w codziennym rytuale poczucia głębokiego uznania. Im więcej jednak poczujesz wdzięczności, tym bardziej niesamowite rzeczy pojawią się w twoim życiu. Wdzięczność przygotuje wibracje, aby otrzymać swoje upragnione cele.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Prawo przyciągania" - Michael J. Losier

Grupa Prawa Przyciągania